Misslyckade kvällen och dagen

Nu ska jag berätta för er hur kvällen blev igår och hur dagen varit idag. Vi är tre utslitna tjejer, lite små sura och ganska fula om jag ska vara ärlig. Vi känner oss misslyckade. För mycket misslyckande har skett.

Vi cyklade till Maxim. Hyrde skräckfilm, de allra läskigaste och betalade dyra pengar för det. Vi påbörjade cyklingen till Willys och då har jag fått punka. Det behövdes inte riktigt för mitt självförtroende. Tjocka tjejen som får punka. Vi gick till Willys och köpte alldeles för mycket chips och godis. När vi lagt upp varorna på rullbandet, fått en konstigt blick av kassören med orden "Oj vilken fest det här blir", betalat och packat påsarna så ramlar jag framlänges och slår mig mycket hårt i knäet. Det blir knäpptyst i några sekunder. Det enda som hörs är chipsen som krossas under mig. Folk tänker "Dog den gravida kvinnan?" "Klarade barnet detta fall?" Cilla och Bestemalen tänkte "Får vi asgarva nu?" Jag säger "FAN" och reser mig upp och vi springer ut från Willys.

Hemma hos Bestemalen gjorde vi pannkakor och blev mycket mätta. Vi bestämmer oss för att inleda skräckkvällen och sätter igång den första filmen. Efter tio minuter bestämmer vi oss för att den var alldeles för läskig och stänger av. Andra sätts igång och efter 9 minuter inser allihopa att vi klarar inte att se mer på denna heller. Vi stänger av och sitter tysta. Jag får helt plötsligt sjukligt ont i mina bröst och gråter nästan av smärta. Ringer till kvinnokliniken som säger "Ja, du får väl lägga dig ner och vila" Jag blir sur och går och lägger mig. De andra gör likaså. Det var den skräckkvällen.

Vi vaknar alla upp och äter upp pannkakorna. Sen sätter vi oss och stirrar. Efter två timmars stirrande lade vi oss i stora sängen och de lade sina händer på min mage.Jag tänkte att om jag hade varit lesbisk och tänd på Bestemalen och Cilla så hade jag kunnat utnyttja situationen och säga "Längre ner" hela tiden. Tyvärr så är det fortfarande män som gäller för mig, men kul hade det varit. Efter otaliga försök att få tösen att sparka, så gjorde hon det tillslut. Mina vänner var helt lyriska och och skrek girigt "MER, MER!!!" Det hade alltså kunnat vara en sexscen. Tillslut tröttnande tösen på att underhålla och slutade sparka. Då blev Cilla sur.


Sen åkte vi till Ikea. Det var det mest onödiga jag gjort så det orkar jag inte skriva mer om.


Nu sitter vi här och är slitna och trötta. Vi har ätit tacos och sovit. Bestemalen ska på dejt inatt och jag och Cilla sitter och rycker oss själva i håret i trisstess. Cilla gjorde sönder Bestemalens familjs micro förut. Det rök och spraka och sedan dog den. Det var kul.

Hejdå från tråkstugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0