Listan (Obs: Något magstarkt. Läses ej av känsliga läsare)

De allra mest avtändande sakerna män gjort och sagt - LISTAN!
UPPLEVDA HÄNDELSER AV BEKANTA, MIG OCH MINA VÄNNER!

1: Kolla ner på ett par fint målade naglar under "eftermys" och säga "Usch, har du nagellack, jag HATAR nagellack"

2: Le dumt och säga "Jag är en riktig myskille, en svärmorsdröm"

3: Under uppraggningsfasen säga "Jag tänker bara på sex, nej förresten, ibland kvinnor också"

4: Under en akt knacka på axeln och säga "Du, det här går inte.. jag tänker på mitt ex, du rör dig som henne"

5: Säga "Du, jag har legat med skitmånga, så jag kan min grej, om du förstår vad jag menar" och peka ner på sin Petter-Niklas

6: Morgonen efter "första gången" gå upp och sätta sig vid tv-spelet, utan att säga ett ord. När tjejen detta hände frågar om de ska kolla på en film, svarar han inte. När tjejen frågar om hon ska gå säger han "Ja, min tjej kommer snart" (Obs: Kvällen innan hade killen sagt att han var singel och sökande. Bara att man säger något sådant gör ju det hela värre, och stört roligare)

7: Mitt under en akt, resa sig och säga "Fan vad sugen jag blev på mat, har du några mackor hemma?" Och sedan, efter mackorna är slut säga, "Äh fan, jag tror jag drar hem"

8: Under en dejt säga "Jag älskar verkligen Angelina Jolie, mörkhåriga tjejer är fan hetast i världen!!!!!!" till en blond tjej.

9: Under akten hemma hos killen upptäcka att han ligger och stirrar på sina uppsatta nakenbilder på diverse tjejer.

10: Säga fel namn under en akt och sedan skylla på att "Min mamma heter det"


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Haha! Fan vad värd lista, den här måste jag dela med mig av på fejjan

2010-10-23 @ 07:19:16
Postat av: Linnea

Alltså. "Min mamma heter det" <3 Gotta love it

2010-10-23 @ 10:21:32
Postat av: Johanna

Jaa! Gör det Rebecca!



Jaaa Linnea, haha! Hur kan man säga så? HAHA

2010-10-23 @ 11:18:13
Postat av: Anonym

Du är fan den roligaste jag vet hahah! nakeddays får aldrig sluta skrivas!!

2010-10-23 @ 12:15:48
Postat av: Amanda

HAHA!

2010-10-23 @ 15:35:11
URL: http://harryochmamma.blogg.se/
Postat av: Klara

HAHAHA! Det här var så sjukt roligt att jag måste länka detta från min blogg. Hahaha aasså guud.

2010-10-25 @ 23:08:46
URL: http://klarawiren.blogg.se/
Postat av: Paulina

Sjukt bra!!

2010-10-26 @ 16:06:20
URL: http://Myladyland.se
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAA DU ÄR SÅ ROLIG!

2010-10-26 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0