Givande samtal på söndagskvällen

Jag - Jag drack sjukt äckligt kaffe imorse
Bestemalen - Jaha
Jag - Tänk dig bajs som har legat i en soptunna med lever, som sedan möglat och sedan har någon sprutat ätika på det. Så smakade kaffet
Bestemalen - Sure
Jag - Mmm...
Bestemalen - Heter jag fortfarande Åke i din mobil?
Jag - Ja
Bestemalen - Haha. Om du och jag fick en son och döpte den till Jimmy skulle den heta Jimmy Åkesson
Jag - Va?
Bestemalen - Ja, jag är Åke och då blir det ju Åkes son, alltså Åkesson.
Jag - Smart. Jag ska sova nu
Bestemalen - Jag med. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Carl

Slumpen? "flodens drivved",så,stannar jag vid flod kanten,stiger iland, in i din blogg, beundrar dig, allt det bästa i livet till dig, återkommer...Tänker på (Madicken du är inte klok) magisk film,för mig är du Madicken i inlednings scenen där hon hoppar i sängen naken med lillsyrran, å utbrister: nu känner jag livet i mig... Varma tankar till just dig...

2010-10-05 @ 21:51:16
Postat av: johanna

Oj tack... Det var ord och inga visor. Vem är du?

2010-10-06 @ 13:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0