Föräldrarmöte

Innan jag börjar detta inlägg på riktigt vill jag bara säga hur kul det var med all respons det blev på "Listan" - inlägget. Folk har kommenterat, mailat på facebook, smsat och ringt och sagt hur roligt det var. Och berättat om fler saker som de varit med om i intima sammanhang. Det kommer alltså en fortsättning på denna lista inom kort.
Nog om det.

Här sitter jag i sängen och lyssnar på Cornelis. Jag har druckit äppeljuice och spillt ut halva glaset på mig själv. Har tidigare idag spillt kaffe på mig själv. Är väldigt dålig på att dricka. Jag välter glaset/muggen för tidigt och får det inte riktigt tillräckligt nära munnen. Allt rinner ut. Måste öva på det. Jaja. Jag har haft en riktigt bra eftermiddag. Erling hade ärenden i örebro så vi hängde hos mig i några timmar. Man kan kanske säga att vi hade föräldrarmöte. Vi pratade om uppfostran och om det är möjligt att på riktigt älska någon man aldrig träffat. Jag tror man kan det. Sen somnade jag helt plötsligt. Har aldrig kunnat göra så förut, bara somna huxflux. När jag vaknade klagade jag på ond rygg och bad om massage. Erling gjorde sin plikt och masserade mina axlar tills jag inte hade ont längre. Ah vad livet känns lättare med smärtfri rygg.

Nu ska jag prata med min lillebror. Vi brukar ofta sitta och prata på kvällarna. Ofta alldeles för länge då han brukar försova sig på morgonen. hehe. Vi säger så för ikväll. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: bm

hahaha dålig på att dricka hahah jag dör

2010-10-27 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0