Drar

Har i hela mitt liv trott att ens gravida tid i livet, skulle vara den lyckliga. Ack så fel jag hade. Det finns nog ingen period någonsin som jag har varit mer nere. De bra dagarna är underbara och fyllda med skratt och lycka. De andra dagarna är jobbiga, tjocka och besvärliga. Idag var en sån dag. Då frågade Rakel om jag ville hänga med till London på tisdag. Jag funderade en halvtimma sen tackade jag ja. Om inte det pigga upp, så vad? Har egentligen inte råd men det är ju en värdslig sak. HAHA ni fattar ordvitsen? Värdslig, London, HAHA. Jag har kul.
Hoppas verkligen att det finns goda clementiner där. Annars får jag betala extra för ett ytterligare handbagage med clemisar.

Ja, detta piggade upp mig något. Annars är det en seg tid nu. Jag dränker mig i clementinsaften lite grann. Hej


Kommentarer
Postat av: Fika-Maria

Jag tror att graviditet är väldigt romantiserat. Man har någon bild av harmonisk lycka men sanningen är ju att man fortfarande behöver gå till jobbet, betala räkningar och laga mat precis som alla andra dagar. Om man då lägger till kroppsliga förändringar plus den galna tröttheten som kan slå till lite när den vill så blir det lätt ganska jobbigt att vara gravid. Från och till i alla fall. Själv lever jag för stunderna då jag ite behöver göra något och plutten gör sig påmind genom kickboxningspass i magen <3. Vi ses på söndag.

2010-10-13 @ 21:12:18
URL: http://melanye.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jag har precis färgat håret igen, mamma kleta färg i mina öron , usch det kommer sitta i länge!

Jag lovar att en kladdigkaka kommer i helgen, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge... och det kanske smakar gott!

2010-10-13 @ 21:29:04
URL: http://annamorris.blogg.se/
Postat av: Johanna

Maria: Tack för bra kommentar! Det stämmer SÅ in på pricken. Får se om jag hinner på söndag, åker till Stockholm och tror jag stannar till sent. Ska försöka!



Anna: Haha, det kanske låter gott med färg i öronen! Jag är inte hemma i helgen... då får ni spara till mig! Funderar på att börja använda dig som privat bagare. Du kan få min lillebror i lön. I och för sig har du ju honom redan haha. Förut sa jag att han aldrig kommer komma hälsa på mig när jag flyttar, då sa han "Jo, om Anna följer med" Inte mig emot, jag gillar ju dig =)

2010-10-13 @ 22:20:03
Postat av: Bellebää

Vilken dag den än är, är du i alla fall alltid söt =)Och inget piggar upp som en tripp från höstsverige, det vet du ;) PUss från bellebää

2010-10-14 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0