Bestemalen åter igen sämst

Bestemalen gick hem med en kille. Och gjorde sådant som ungdomar gör. Sådant som jag blev gravid av. Ja ni fattar vad de gjorde. På morgonen när de vaknade nyktra och bakis ville killen ligga igen. Bestemalen hade ingen lust och försökte skämta bort det med orden "Jag ligger inte nykter"

Dagen efter skrev hon ett sms "Yo Bro. I wanna a Hoe" Detta skulle kommit till mig. Men hon råkade skicka till gårkvällens liggkille. Han svarade med ett frågetecken. Då är Bestemalen så jävla dum i huvudet att hon skriver tillbaka "Oj skicka fel" UTAN NÅGON FÖRKLARING. Detta är så roligt att jag nu kan avsluta mitt liv i frid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-10-19 @ 09:25:42
Postat av: "Bestemalen´"

alltså..den där jävla bestemalen!

2010-10-19 @ 15:31:22
Postat av: Dea

hahahahahahha, ja dööör! ajjajjjj min mage!

2010-10-26 @ 20:48:10
URL: http://deadoria.blogg.se/
Postat av: evegbg

ALLTSÅ NI ÄR SÅ ROLIGA SÅ JAG VILL DÖDA ER :((((((((((((((((((((( <3 ( hoppas ni inte tar detta som ett mordhot)

2010-10-28 @ 00:58:11
Postat av: Johanna

HAHA VISST ÄR VI! haha näää. Du är väl minst lika rolig. "Bellman-minen" är årets roligaste!

2010-10-28 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0