En sämre människa

Sörjer uppäten choklad och läser gamla blogginlägg. Bloggen var bättre förr, slås jag av. Det stämmer. Jag läste vad jag skrivit detta år och räknade hur många gånger jag skrattade. 3 gånger. Sen läste jag förra vinterns och vårens. Då skrattade jag 6 gånger.

I och med att bloggen blivit sämre, undrar om jag blivit en sämre människa? Det kan jag ju alltid reflektera över någon dag. Ni med kanske. "Har Johanna blivit en sämre människa?" Skriv gärna ner era svar och skicka de till mig. Undantag: Om ni tycker jag blivit alldeles förskräckligt mycket sämre männsika, då behöver ni inte skriva.

Detta tycker jag är fantastiskt kul. Kanske inte så bra skrivet. Men att det hände, ja kära nån.
Hur man skaffar nya vänner på jobbet






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker den är roligare nu. Väljer att vara en anonym kommentator! Du är rolig snygg och underhållande, keep on!

2010-06-01 @ 00:18:30
Postat av: Johanna

Buu alltid anonymt! Jaja, tack tack =)

En röst för att jag inte blivit sämre alltså =) Bra där!

2010-06-01 @ 00:22:36
Postat av: Amanda

Jag skrattar jämt, som vanligt! :)

2010-06-01 @ 17:18:13
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0