Totalt slut

Jag är lite sönderstressad. Trodde inte att det skulle komma när jag var 19 år, men nu känns det verkligen i hela kroppen att jag måste ta det lungt för att inte få hjärtstillestånd. Det har helt enkelt blivit för mycket och jag har insett att jag inte klarar av alla situationer som uppstår, utan att ta det personligt. Jag måste verkligen lära mig att kasta av mig kommenarer och arga människor! Heltidsjobb och extrajobb på helgerna, det har lett till mig till en förbaskad sömnbrist och ständig huvudvärk. Ni vet, när man går igenom en dag i en dvala och gör allt per automatik? Så har det varit de sista veckorna. Nu är krafterna slut och jag vill verkligen lägga mig på golvet i mitt klassrum och bara sova, i ett år.

Tre lektioner kvar, sedan en helg som jag verkligen ska ta till vara på. Sova, vila, powernaps och åter sova. Kanske hjälper det mig att få krafter till måndag.

Nu kör vi, upp och hoppa!
Pigg som en loppa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0