Samtal på Slottskrogen

Medverkande: Bestemalen, Max, Jag, två fulla gamla gubbar och deras kärringar.

Full gubbe 1 - Du haschar inte?
Jag - Nej, det får man verkligen inte göra här.
Full gubbe 2 - Han menar hasa ner för madrassen
Bestemalen - Haha jävla närking
Jag och Max pratar om musik ett tag
Kärring 1 - Spelar ni? Kan ni inte sjunga något?
Max - Nej
Jag - Sjunger "Jackson"
Max - "Går av"
Jag - Han spelar också, han är skitduktig. Det var så vi lärde känna varandra. Jag var hans groupie
Kärring 2 - Vad spelar du då?
Max - Lite Johnny Cash och så.
Jag - Det är lite roligt faktiskt. För ett tag, trodde han att han var Johnny Cash på riktigt.

ETT NOLL TILL BOB!

Kommentarer
Postat av: Max

HAHAHAHA! Fast jag sa ju inte "lite Johnny Cash och så". Asså bobbel <3

2010-05-24 @ 17:24:49
Postat av: bobbel

Haha okej, men mena det! Gobbe!

2010-05-24 @ 19:34:40
Postat av: Max

Amen och hejdå

Jesus sa hejdå



hahaha

2010-05-25 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0