Regisör

Denn vecka ska jag sätta ihop en show med mina elever. Jag ska alltså vara regisör och veckan till ära kommer jag bära basker och mustasch. Det är inga dåliga grejer.

Följande vecka ska jag också:

- Inte köpa ett endaste ting.
- Tänka realistiskt
- Avdramatisera
- Genomlida tvättning i den fruktansvärda källaren
- Spela på Hjördis
- Fika utan att köpa något
- Planka på tunnelbana, buss och pendel (mitt SLkort går ut idag och jag tänker fan inte köpa något nytt)

Nu är det showtime som gäller
Håll i baskern och trimma mustaschen
Show Show Show Show

Fick en dum kommentar som jag inte ens publiserade. Korkad? ja! Ni fattar väl själva att Bestemalen inte var seriös med att visa bhbandet i cam och fråga mig om hon var sexig. Herregud, människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0