Lite snabbt

Sol i Stockholm! Jag lider av att sitta instängd hela dagen. Men denna jobbvecka blir en dag kortare då jag åker till Örebro imorgon. Manuset är snart klart och jag har hört rykten om att kören låter fantastiskt! Om ni inte redan har gjort det, så köp biljetter till Karl Johan skolans jubileumskonsert. Gör det!

Idag ska jag träffa Storebror Wallbom, mycket trevligt! Ska också hinna med att hämta ut mina återfunna kort. Jag skäms lite för att jag trodde att det var en tjuv som varit i farten. Tjuv och tjuv det ska du heta.

Nej, vad sämst det här inlägget blir. Men min lektion börjar snart och jag måste städa musiksalen innan.

TJAO!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mest sämst för att den låten är så jobbig, tjuv och tjuv det ska du heta. Den var ingen favorit, ånej.

2010-05-06 @ 17:18:25
URL: http://clnea.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0