Ledig kväll

Vad underbart att sitta barbent i en svalt rum och spela lite halvt falskt på gitarren, ha en göteborg under läppen och veta att man absolut inte är uppbokad på någonting alls under kvällen. Man kan liksom göra vad man vill. Typ:
- Åka upp i Katarinahissen, trycka på stoppknappen och asgarva
- Rulla ner för mosebacke
- Simma över till Djurgården
- Klottra på kulturbodarna

Alltså, jag ska ju inte göra detta.
Men jag KAN om jag VILL.

Bestemalen har åkt till Örebro igen. Innan hon åkte köpte jag skor och mat till henne. Hennes skor har varit totalt sönder i vecka och tillslut fick jag moderskänslor och orkade inte höra på hennes "Jag måste ha nya skor, men jag har inga pengar" Hon blev glad för skorna, men tyckte att maten var äcklig.

En till lite grej innan jag ska fortsätta spela halvt falskt. Mycket glädjande för mig är att "Hjördis" vill ha mig som trubadur i sommar. En gång i veckan! Wiho!
TJAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha rulla ner för mosebacke. sjukt kul!

2010-05-27 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0