Lady GaGa

Samtal mellan mig, Bestemalen, Tim Wallbom och okänd kille på Strömpis

Okänd kille - Hej
Vi - Hej
Okänd kille - Vilka är ni?
BMalin - I don't understand, I'm from Australia
Jag - Me to, but i Speak Swedish
Tim - I'll go and buy some moore beer
Okänd kille - Vad ska ni göra ikväll?
BMalin - Dansa
Okänd kille - Kunde du svenska?
BMalin - Nej
Jag - Isn't she the sexiest thing you've ever seen
Okänd kille - Yes. She look like Lady GaGa
Jag och Malin ramlar ihop av skratt.

Är Bestemalen lik Lady GaGa?


Kommentarer
Postat av: Anonym

lady gaga är snyggare

2010-05-13 @ 23:49:17
Postat av: MammaW

Hahahahahahaha......Hörde att sminket rann rätt bra!

2010-05-14 @ 16:21:55
Postat av: Johanna

Så sant så sant!

2010-05-15 @ 00:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0