Just nu

- Ligger och vrider mig i plågor. Har fått i mig laktos. Jag är så laktosintollerant att det är tragiskt. Jag borde hängas.

- Ligger och vrider i skrattplågor. Bestemalen är rolig på msn. Hon sätter på cam och visar bhbandet och frågar "Tycker du jag är sexig nu?" Kanske inte kul för er. Men kul för mig.

Jag har veckohandlat precis. Det gick inte bra. Köpte bara dåliga saker som mormor skulle dö om hon såg. Okej, en banan köpte jag, i alla fall. Men det var bara för att känna mig lite bra. Annars, allt annat än kylskåpsinnehåll.

Vet ni vad? I veckan ska jag blogga mycket. Och om lite mer intressantare (kan man skriva intressantare? Förmodligen inte) saker än detta. Vi säger så. Nu ska jag fortsätta vrida mig i plågor. Av smärta. Och av skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0