Hon är rolig

Jag hör Bestemalen säga för sig själv:
"Jag har fan gått upp i Australien. Typ 35 kg. Jag vill inte ens se vågen. Våga vägra vågen"


Som ni kanske förstår så har min beste vän kommit hem från Australien. Vi umgås tjugofyrasju. Vi har blivit sura på varandra en gång. Det var i morse när vi vaknade, bakis och jävliga. Min telefon ringde 3 gånger och tillslut sa Bestemalen "Kan du stänga av den där jävla idiotskiten?" Då sa jag "Håll käften" Sen var vi tysta och sura en minut. Sen sa Bestemalen "Är du sur?" Då skrattade vi och älskade med varandra. Nej det gjorde vi inte haha.

Vill ni höra en härlig låt förresten? Jag länkar den här, så lyssnar ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0