Ett vänt dygn

Jag har totalvänt på dygnet nu igen. Somnar vid 05 varje natt. Lite halvt jobbigt kommer det ju bli, när jag ska gå upp klockan 06 på måndag. Jag åker hem till Stockholm imorgon. Jobba jobba. På onsdag kommer Bestemalen och då ska jag visa henne Stockholms, enligt mig, bästa ställen.

Just det. Jag ska bo i Örebro i sommar, eller har jag skrivit det? Jag har fått jobb i en klädaffär och det tackar man ju inte nej till? Men efter Dublin så väntar Stockholm igen. Det är givet.

Ack vad trött jag är. Varken Rapé eller kaffe hjälper denna lördagsmorgon.

Amen och tack
Jesus i frack
haha

Kommentarer
Postat av: Max

Jesus i frack! Jag dör! :D

2010-05-15 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0