Det roligaste som hänt i mitt liv

Säkert har ni filmer från när vi var små. Säkert så skrattar ni ofta åt roliga saker som händer på de filmerna. Mina föräldrar filmade nästan allt. Jag tror vi har 20 familjeband hemma. Både på gott och ont. Vissa filmer kan jag inte ens titta på för att jag gjorde så konstiga grejer. Men, detta inlägg handlar inte om sådana gånger. Nu ska jag vissa er en försmak på något historiskt. En filmklipp som mer är känt som "När Petter druknar" Dock har jag inte lyckats lägga in filmen. Men bilder. Skratta nu. För det här är fantastiskt.





Skrattar ni lite nu? Isåfall kommer ni skratta ihjäl er när filmen kommer.


Kommentarer
Postat av: bestefader

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAA

2010-05-16 @ 22:35:12
Postat av: Johanna

Det är så fantastiskt. Försöker få upp filmen!

2010-05-16 @ 22:37:18
Postat av: Anonym

HAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA

2010-05-17 @ 01:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0