Bobbas är trött

Jag och Bestemalen har bott på Gärdet i två dygn. Tim och Fredrik har varit vänliga värdar det har känts som en riktig hotellweekend. Vi har haft riktigt skoj och en hitlåt har skrivits! Nu ligger vi utslagna på Bondegatan och försöker piggna till. Jag hade helst velat stanna inne och sova resten av kvällen men Bestemalen vill ut och dricka öl, så jag har gett med mig.

Bestemalen tycker att det är:
- Mycket spännande att planka på Tunnelbanan
- Fantastiskt att det fanns en sexbutik på Drottninggatan. Eller "Dildoaffär" som hon sa. (Hon frågade mig på skoj inne i affären "Får man prova?" Det hörde en som jobbade där, hon kollade konstigt på min vän, Bestemalen)

Avslutar detta inlägg med två rim som Max skrev till mig idag. Kanske är det ingen jävel mer än vi som tycker detta är roligt. Men i så fall behöver ni inte läsa.

Drick på jesubar
Utan en gudefar

Amen och Ack
Jesus jobbar på mack


TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0