Lite kort

Ja, vad säger man... Är det på allvar så att livet kan jävlas? Dålig karma, kass tajming, ren skär olycka? Hur händer allt, och när tar det stopp? I would like to know.

Och till dig som skickat sms till mig, om Eddie: Fyfan! Det är absolut det lägsta jag varit med om. INGEN vet vad som hänt emelllan oss, förutom vi. Och INGEN ska skriva sånt jävla crap. Det är taskigt, kränkande och helt enkelt jävligt dålig stil! Jag har ringt en kille som ska hjälpa mig att spåra nummret (som för övrigt var från en dator, antagligen mobilt bredband) och om jag får reda på vem det är, då fan alltså. Jävla idiot!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå för sms, vad stod det? Om nån har skickat från mobilt bredband är det jävligt fegt. Kan man inte kolla Ip?

Så jävla onödigt att någon ska lägga sig i och förstöra. Har du nån aning om vem det kan vara?

2010-03-25 @ 10:26:39
Postat av: Din kära vän

Tråkigt att det är slut, din låt till honom var ju så underbar!!!!!! Och ni med. Fast det är ju sånt som händer.



Hoppas du mår bra och snart börjar skriva igen.

2010-03-29 @ 16:33:17
URL: http://konakona.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fast man kan väl sjunga den ändå? Vem är du förresten?

2010-03-29 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0