Kvinna - En känsla?

Fråga mig inte varför, men jag är väldigt nojig över ordet kvinna. Jag vill vara en kvinna. En kvinna. Men jag ser mig själv som en flicka, tjej, tös, ja alla de där benämningarna. Kvinna för mig är att ha bröstvårtor som är stora (Seriöst, fråga mig inte varför) och ser ja, vuxen ut. Tänker också att en kvinna är medveten, inte biter på naglarna och har en snygg handväska. Jag tycker att mina bröst ser ut som de gjorde när jag var 12 och skulle jag se mig själv utifrån skulle jag på frågan "17 eller 22?", svara 17. Dessutom har jag en ful väska. 

Blir man kvinna när man fött barn?Blir man kvinna när man köper Loraels Anti Wrinkle? Är det någon speciell ålder då man utan tvivel kan kalla sig a real woman? Eller får man en dag en röst i huvudet som säger högtidigt "Välkommen du kvinna!"?


Jag hade tänkt, att inom kort, bli en riktig kvinna. Inte få barn eller börja med nya krämer. Inte det. Men nu är fan tiden inne. Så, hur ska jag gå till väga? Svar belönas med 100 kr. Direkt in på kontot.




Kommentarer
Postat av: William

Stora bröstvårtor får man väl om man ammat? Jag ser dig som kvinna i alla fall, när jag väl ser dig ;) haha



Hur går stockholm?

2010-03-02 @ 11:33:25
Postat av: Malinmalin

jag tror alla blir kvinnor när dom fyller tjugo utom du och jag. vi kan inte ha handväska och fina skor.

2010-03-02 @ 11:47:49
Postat av: Anonym

Kvinde min jeg elsker deg. Haha den ska jag sjunga för dig, så du blir glad. Kim Larsen du vet! Han som sjunger "Vad gor vi no lille do!"

2010-03-02 @ 12:04:00
Postat av: Amanda

Bob! Jag har fött barn, jag är 20, jag har ammat (=fula bröst), och jag har en hyfsat fin handväska men jag känner mig inte som en kvinna för det..



Gillar din blogg :)

Puss Mindy

2010-03-17 @ 17:14:51
URL: http://harryochmamma.blogg.se/
Postat av: Adam wangton

Hej jag gillar jävla stora bröstvårtor.

2010-03-29 @ 10:21:43
URL: http://1227.com
Postat av: Adam wangton

sniglar

2010-03-29 @ 10:22:42
URL: http://1227.com
Postat av: argbritta

Mmmm, kebab och stora bröstvårtår :D

2010-03-29 @ 10:24:46
URL: http://www.hejhej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0