Seriöst?

Precis när jag hade publicerat förra inlägget, så hörde jag musik. Vrålhögmusik. Kollade om jag av misstag tryckt på någon musik på datorn. Nej det hade jag inte. Insåg att musiken kommer ifrån grannarna. Men det här är inte normalt. Det låter lika högt här inne som om jag skulle ha fest HÄR INNE, med vrååålhög musik. Dessutom är det dålig musik. Discomusik. Jag känner igen låtarna från de gångerna Malin och Cilla dragit med mig till ställen som spelar skitmusik. Tjejen som vi hyr lägenheten av sa att det inte alls var lyhört. Kanske är hon döv. Kanske har grannarna aldrig spelat musik förut. Men nu gör de det. Och jag vill döda. Fyfan vad störande!

Ska jag ta en soppkvast och dunka i taket som den där gubben i "Vänner" gör? Tror fan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0