Om Eddie blir kär i någon som heter Yvonne, kan jag sjunga den här!

Nu menar jag inte att jag vill det, men om. . . . . .

Allt var så festligt med Eddie och mej,
vi kila stadigt förut.
Tills Eddie mötte Yvonne,
då tog det roliga slut.

Leva livet,nu ska jag leva livet
.Ja, leva livet. Ja, leva livet.
Dom ska få se
vem dom roat sej me'.

Eddie och jag såg Yvonne på en dans
och hon gav Janne en blick.
Dom stod och skratta åt mej
när sista dansen hon fick.

Leva livet . . . . .

Kanske att hjärtat mitt värker ännu,
men vad bryr jag mej om de'.
Nej, jag ska gömma min sorg
och jag ska skratta och le.

Leva livet . . . . .


Jag älskar den här låten, ni har hört den va? Om ni känner igen den, men har hittat lite fel, kan jag förklara varför. Jag har bytt ut namnet Janne, till namnet Eddie.


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

HAHA Du är så jävla rolig. Och snygg! ;)

2010-01-21 @ 19:18:05
Postat av: Anonym

dude! nu blev jag mörkrädd, förstod inte alls hur du kunde skicka in ett inlägg kl 17.48 när min klocka var 17.21, kollade med andra klockor och konstaterade skärrat att sthlm faktiskt ligger i en annan tidszon. sen kom jag på att det är fredag och inte torsdag idag.. doh!

2010-01-22 @ 17:22:02
Postat av: Anonym

kramar från mäster kakel

2010-01-22 @ 17:22:35
Postat av: Anonym

alltså, jag skrev de två tidigare inläggen, så läs dom ihop.. asch

2010-01-22 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0