Nattis

Är just hemkommen från en kväll på Obaren. Var och kollade på Guldgossen och gänget. Det var otroligt roligt att träffa alla igen, speciellt Matilda! Har saknat den glada tjejen! Med mig hade jag min nya vän Svante. Jag utsåg mig själv till hans wingman/wingwoman och han misstyckte inte. Så nu är jag det, yes. En mycket rolig kväll med öl, dans och sång.

Den senaste veckan har jag börjat tycka att det är lite skönt med ensamheten här i lägenheten. Är inte längre rädd för tjuvarna eller spökena. Jag har älskar lägenheten och trivs mycket bra. Trots min nya insikt om att ensamhet kan vara skönt, så ska det bli mycket roligt att Eddie flyttar in på lördag. Båda tycker att det ska bli jättemysigt och spännande. Det känns också extra bra att båda har jobb och inkomst. Sen tycker jag det känns underbart att vi båda har drömmar, ambitioner och planer. Vi tror på varandra och stöttar. Det känns så fint i hjärtat.

Jag ska upp om lite mindre än sex timmar nu. Ska vikariea som idrottslärare i två dagar på en skola vid Odenplan. Årskurs 1-9. Sorligt nog är jag inte trött, utan mycket pigg. Sov olyckligtvis en timma förut, och de dagarna jag gör det är det omöjligt för mig att sova på natten. Jag får sätta på "Vänner" och tvinga mig själv till sömns. För det funkar ju?

Nu ska jag ta en Tre ankare och maila min älskade Malin.
TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0