Lite allmänt

Ligger i sängen med datorn på benen och undrar om det är farligt att ha datorn på benen. Får man sega muskler? Blir man barnlös? Sådana saker undrar jag. Men jag orkar inte flytta på datorn.

Idag känns det för övrigt mycket bättre med allt. Jag har fått en intervju som vikarie och har sökt lite andra jobb. Jag var verkligen ledsen igår över jobbskiten. Men lite sömn och "How I Met Your Mother" gjorde så att jag blev gladare.

Jag har bott här i 5 dagar nu och det är väldigt stökigt. Skäms lite över det då jag sagt till Eddie att "Vi ska alltid ha städat" Det ligger snusdosor, trosor, coop-påsar och makaroner överallt. Jag spillde ut hela påsen med makaroner igår kväll och trots att jag plockade upp alla, ligger det femtiotusen okokta makaroner kvar, utspritt på golvet. Jag får ta och städa imorgon.

Jag försökte färga lite slingor förut, men det blev inget vidare. På vissa ställen syns det ingenting och på vissa ställen är det en ful orange färg. Funderar på att lägga lite pengar på ett frisörbesök nästa vecka. Jag vill bli blond igen men tror inte mitt hår kommer att palla min egna "blond på en dag"-kur, en gång till.

Jag saknar Eddie. Mycket. Jag har lagt en stor kudde på den sidan av sängen han kommer att sova på. Och innan jag ska sova så kramar jag kudden lite och låtsas att det är han. På fredag får jag i alla fall träffa honom igen och då ska vi gå på bio. Längtar!

Nu ska jag läsa i min bok som jag fick i födelsedagspresent. Kodnamn:frisör, heter den och handlar om förintelsen och vägen tillbaka för de utsatta judarna. En mycket bra bok!

TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0