Jag är en bra förebild för Petter

Min lillebror Petter har skaffat flickvän. Han är kär. Vi pratade på msn.

Jag - Nu får du banne mig vara en snäll pojkvän.
Petter - Jag lovar. Jag är verkligen snäll.
Jag - Bra.
Petter - Det är din förtjänst!
Jag - Vad menar du?
Petter - Ända sen jag lärde mig prata har du alltid sagt att jag måste vara snäll mot min flickvän om jag får någon. Och så vet jag hur arg du skulle bli om jag gjorde något dumt.
Jag - Bra Petter. Det tar sig!

Nu ser jag med spänning fram emot att träffa denna tjej, Anna. Hon verkar jättebra! Jag ska inte vara lika taskig som Petter var när jag för första gången tog hem en kille. Petter gömde sig under min säng. Han låg där i säkert en halvtimma och lyssnade. När killen sedan sa "Vad söt du är" till mig, började Petter asgarva. Jag blev så arg att jag slog honom hårt. Då började Petter gråta och mamma blev arg. Nej, något sådant ska jag inte göra.

Imorgon ska jag till Örebro! Till Eddie Eddie Eddie <3

Kommentarer
Postat av: petter

Han sa inte "du är söt" han sa "Du är sweet" det var därför jag började skratta, för det lät så slibbigt.



Du skulle bara vara tragisk om du låg under sängen. Du är 19 år. Jag var 10 då.

2010-01-14 @ 22:20:09
Postat av: Johanna

HAHA! Jag ska inte.

2010-01-14 @ 22:23:13
Postat av: Linnéa

Hihihi, hoppas också att han inte är lika elak tillbaka :D

2010-01-14 @ 22:36:29
URL: http://clnea.blogspot.com
Postat av: Mamma W

Hahahaha....2 meter Petter under sängen idag vore kul!

2010-01-15 @ 06:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0