Familjehelg

Hela familjen kom hit igår. De tyckte att lägenheten var fantastisk fin. Dock gillade inte mamma en väggprydnad, "Det ser ju ut som en anslagstavla" Jag blev sur och hon sa förlåt.

Nu har de åkt igen, och till min stora sorg tog de med sig Eddie. Jag hade planerat att ha honom kvar över dagen, men så blev det inte. Men så vidare värst ledsen behöver jag inte vara över att Eddie har åkt. Jag ska snart åka och möta en annan Lövholm Erikssonare i stan. Elena! Vi ska åka och hälsa på deras bror Emil och Linnea i Hagsätra. De nygifta paret! Mycket trevligt ska det bli!

Nu sitter jag och suckan. Igår var allt städat och glimmande. Nu är det en fullständig röra i lägenheten. Jag ska ta tag i städningen inom en snar framtid. När jag ändå är inne på lägenheten, så är jag och Eddie lite osams över en inredningsgrej. Båda vill sätta upp vinylomslag på väggarna, men vi kommer inte överens om vilka. Han vill sätta upp "The Pinks" och "Arvingarna" men det känns väl ändå lite ocoolt?

Eddie sa till Petter att mamma sagt till honom "Eddie, du är som den son jag aldrig fick" Det är ju helt fantastiskt roligt sagt. Jag har en rolig pojkvän.

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0