Lista!

ALLMÄNT...
Namn: Johanna Bob
Piercingar: Navel. Och ska nog göra en förnyelse av min snart helt igenväxta Nipple.
Tatueringar: Nej
Längd: 166 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Precis just nu för stunden - rödrosaorange. Håller på med min kända operation:Blond på en dag.
Är du kär i någon: Mycket så =)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej. Jag älskar den nya lägenheten.
Tänker du på självmord: Hur då tänker? Jag ska själv inte göra det, men jag tänker ju på hur hemskt det är och vad som driver människor till att göra det. Önskar att ingen skulle göra det.
Tycker andra att du är attraktiv: Jag vet inte.
Vilket shampoo använder du: Köpte "Tony&Guys platina" idag, så det blir väl den jag ska använda.
Vilken parfym använder du: Calvin Klein's 2U. Underbar!
Vad är du rädd för: Misslyckas, tjuvar (ibland), fåglar, de flesta katter och illasinnade människor.
Gillar du att tvätta: Erkänner nu, att jag aldrig gjort det. Ska ha min debut i nästa vecka när Eddie lärt mig.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Mycket så!

SENASTE...
Film du hyrde: Tror det var "Flickvänner från förr" Kan vart den sämsta film jag någonsin sett och kommer att se.
Film du köpte: Tror att det var "The Breakup" i somras. Har dock tappat bort den.
Låten du lyssnade på: Gårdagens konserts sista låt. Minns ej vad den hette.
Låten du hade på hjärnan: Brittas fitta. Har ofta den på hjärnan. Hatar den hatar den hatar den
Låten du laddade ner: Laddar inte ner musik.
Personen du ringde: Eddie
TV program du tittade på: How I Met Your Mother
Personen du tänkte på: Barney Stinson


FAVORIT...

Mat: Varierar. Just nu är det äggmacka. Förra veckan var det "vadsomhelstmedlök"
Låt: Jag hatar att svara på det. Kan aldrig ge ett svar. Samma svar som förra, det varierar. Men just nu:"Försent för Edelweiss"
Sak att göra: Sjunga
Sport: Friidrott. (JA, DET ÄR EN SPORT, EDDIE!)
Dryck: Festis på flaska med smak Cactus. Så fruktansvärt god och bra!
Kläder: En söt klänning med fina strumpbyxor. Eller en stor skjorta med skärp i midjan.
Film: Filmen G
Bil: Couldn't care less


ANTAL...

Gånger du varit kär: Tre
Gånger ditt hjärta brustit: En
Hjärtan brustit på grund av dej: En
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Just själva namnet "Johanna" är väl med i någon jävla tidning varje dag? HAH!
Ärr du har på kroppen: Två. Ett under hakan efter fall från en stor boll Och ett bakom örat efter fall in i en högtalare.


SENASTE...

Bok du läste: Cosmopolitan? Nej, gud vad flängt svarat. Jag håller på med "Kodnamn:Frisör" som jag fick av Eddie i julklapp.
Personen du fick mail av: Någon chef på GodEl
Personen du fick brev av: En snäll polis som fixat ett utdrag från brottsregistret, så att jag kunde börja jobba!
Personen du fick sms av: Eddie
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Några veckor sedan. Kanske vid jul

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Jobbat som idrottslärare på en skola vid Odenplan
Var det kul: Jovars
Hur tidigt stiger du upp: De senaste dagarna och de närmsta: 06:00 =(
Gillar du att slåss: Ja som fan! haha nä
Vad ska du göra ikväll: Fortsätta färga, kolla Andra Avenyn och koka ägg till äggmackan jag längtat efter hela dagen!

Är du seriös: Jag är nog seriöst lagd. Men skojar och har mig ofta.
Vad är du allergisk mot: Sötningsmedel
Var har du ont: Revbenen as usual
Använder du hårspray: Ja!
Kan du stå på händer: Jaaaa! Har gjort det varje dag sen jag flytta hit. Det ger en känsla av frihet och smidighet!
Favorit serie: Måste säga "Vänner" men älskar "Himym", "AA" och "That 70's show" också!


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Socker på sött. Och salt på salt.
Gillar du ketchup: Jaaa!
Är du glad nu: Ja, ganska.
Var du glad igår: Ja, igår var jag gladare än idag.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja. Vad är det för frågor egentligen haha?
Vad dansar du till: Brukar inte vara ute och dansa så mycket, pga: jag hatar RnB, hiphop och allt sådant som brukar spelas ute.
Stockholm är: Min stad numera =)
Göteborg är: En mycket fin stad som jag hoppas att få bo i någon gång i livet
Kan du sjunga: Ja. Vore rätt synd om jag inte kunde, eftersom sången är mitt levnadsbröd. Om jag inte kunde, kanske det inte skulle varit det i och för sig.
Mer värt än guld: I min värld är väl guld inte något jag värdesätter så otroligt mycket. Så, det är väl en massa saker, personen och platser i sådana fall.
Spaghetti eller makaroner: Klurigt. Ena dagen måste jag ha spagetti och den andra makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Den människa jag helst vill besöka finns i Australien. Så jag får väl säga, Australien
Ska bli skoj: Att Eddie och jag flyttar ihop på lördag!
Ska inte bli skoj: Att vara sjukt sparsam med pengar varenda eviga dag.
Sparar till: Prag i vår, musikallinjen på Kulturama och SLkort haha.
Väntar på: Att håret ska torka så att jag kan lägga i nästa "kur"
Pålägg som gäller: Gjorde jag inte det klart förut? ÄGG!
Dagens dryck: Äggsaft? Nää så långt har inte ägg-grejen gått än. Har bara druckit vatten idag. Var nära att köpa Festis Cactus, men bestämde mig för att spara pengarna.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fast fiidrott ät ingen sport!

2010-01-27 @ 21:57:21
Postat av: Johanna

SÅ du ska vara på Eddie sida nu? tacktack...

2010-01-27 @ 22:35:56
Postat av: Mimmi

Hahah! Gomman!! <3

2010-01-29 @ 06:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0