Pänkäjk

Jag har precis ätit pannkakssmet. Jävligt mycket pannkakssmet. Jag tycker själv att detta är väldigt märkligt och kan inte förstå att det verkligen var gott...?

I natt hade jag stora sömnproblem. Jag låg och funderade på namn så länge att jag blev galen. Tog då upp datorn och googlade på namn och kom in på en sida där människor föreslog namn. Taggad och förväntansfull började jag leta efter det finaste namnet. Hittade inget som jag ens var i närheten av att gilla. När jag såg namnet Bengta stängde jag av datorn, i ren frustration. Alltså B E N G T A? Skojar mänskligheten?

Igår kväll hade jag och Bestemalen ett sent telefonsamtal. Hon berättade att hennes pappa gått med i republikanska föreningen. Jag jublade. Sen pratade hur fel det är med monarki och hade kungahuset hört våra hårda ord hade vi blivit anmälda för hets mot folkgrupp. Vi blev arga. Bestemalen sa "Du låter som att det ryker rök ur öronen på dig" Hon tyckte alltså att jag lät för arg, men använde sitt egna språk. Bestemalen är lite lillgammal, det gillar jag. Sen diskuterade vi vädret och hatade oss själva för att diskuterade vädret. Det är ett tråkigt samtalsämne, ändå så hör man sig själv säga saker som "Ja, jag hörde att det skulle bli ännu kallare, jisses" och "Man kan ju tycka att de varma länderna kunde dela med sig av sin värme" Ni hör ju hur tråkigt det låter att säga sådana saker, som om man vore en soltorkad torrboll. Jag ska inte diskutera vädret något mer, aldrig mer.

Detta fick bli lite kort för nu väntar ett badkar.  

Kommentarer
Postat av: BM

Bengta. HAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. jag döden dör.

2010-12-21 @ 18:27:39
Postat av: Bastiana

Hej

2010-12-21 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0