Let me know

Vet ni. Ni är ju mina (över hundra woooaaaa) läsare, och ja... Jag känner att ni får säga till om det blir för mycket bebistjockajmagengravidhormon-grejer. Jag lovade ju faktiskt att det inte skulle bli en mammablogg. Har nakeddays blivit en sådan blogg? Nej Nej, hoppas ej. Igår skrev jag ett inlägg om hur mycket kondomer bestemalen skulle ha med sig till Irland, sen tänkte mitt lite nya pryda jag "Nja, det kanske inte passar sig" och raderade det. Herregud, kära jävla Johanna, vem har bett dig att bli pryd? Inte är det bebisen i alla fall. Det är som att varje gång jag säger eller gör något som är "omammigt" så tänker jag att "Sådär skulle aldrig en bra mamma säga" Idag började jag nästa gråta när jag sa "Den här gurkan smakar sperm" till Dea. Så säger väl inte en god moder?

Men nu ikväll bestämde jag mig för att jag inte ska tänka så längre. Och att jag faktiskt kan skriva om bestemalens kondomer. Om ni läsare har distans till det jag skriver och förstår att allt inte är blodigt allvar så kan jag bli ickepryd igen. Om vi blandar det ickepryda med det gravida, så får vi en bra blandning tror jag.

Okej. En magbild? Det står 15 på benen för att det är just, vecka 15. Och där i ligger en lillkorv som kommer bli en mycket älskad lillkorv




Kommentarer
Postat av: en annan lillkorv

Fortsätt visa mage och fortsätt skriva roligt. Ska inte ta ALLT på blodigt allvar, promise!

2010-08-20 @ 16:43:53
Postat av: Filippa H

Johanna jag tycker det är jätte roligt att läsa din blogg :D. Det du skriver om Bellman är lite spännande att läsa om för dom som inte vet :D

Jag tycker du ska visa mer Magbilder :D En gravid mage är fint, Och det är spännande att se hur magen växer med tiden :D

2010-09-01 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0