Samtal mellan mig och Petter

Petter - Blir du julskinka i år Johanna?
Jag - Va?
Petter - Ja, du kommer ju vara tjockast
Jag - Men, vi brukar ju säga att mosshuvet är julskinkan 
Petter - Ja, men i år kommer du ju vara mest lik en julskinka
Jag - Jag har aldrig sett en julskinka som påminner om en gravid kvinna
Petter - Jag har
Jag - När då?
Petter - Kollar på en nu
Jag - Fuck you!

Förklaring till Mosshuvet: Mosshuvet är en i släkten som jag och Petter döpt efter något mossliknande han har på huvudet. För några år sedan brukade jag och Petter dansa kring granen och skrika "Vi firar jul och Mosshuvet är ful" Men nu förtiden gör vi inte det längre, för vi insåg att det var rätt elakt. Man kan ju inte hjälpa att man har mossa på huvudet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag dör (nästan) av alla roliga inlägg du skriver. Att du dessutom är vänsterpartist, galet bra mamma och sjunger som en gud gör ju inte saken direkt. Du känns numera som en kändis! underligt...

2012-03-17 @ 18:22:52
URL: http://www.boknummer2.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0