Lite kort igen

Nu har jag varit sängliggande i 9 dagar. Det är tråkigt. När man har så fruktansvärt tråkigt som jag har börjar man tillslut skratta åt "Kom ketchup så går vi"-liknande skämt och kan faktiskt tycka att det är intressant att tävla med sina händer, om vilken som kan knäppa snyggast. Min vänstra hand knäpper snyggast. Nu vet ni det.

Nej jag mår inte bra, men jag ska inte skriva mer om det. Det blir kanske lite trist att läsa om. När går ur sängen, går jag alltid fram till spegeln och drar upp tröjan. Det är nämligen så att min midja ska börja försvinna denna vecka, enligt gravidsidor och gravidböcker. Har på något vis inbillat mig själv att jag kanske kan se den försvinna om jag står framför spegeln ofta. Vad dum jag har blivit, märker ni det? Jag skäms.

Om det är så att någon har bra tips på filmer, tv-serier eller något spännande dokumentär, får ni mer än gärna smsa, kommentera eller på något annat vis föra de tipsen vidare till mig. Det skulle uppskattas!

Hoppas ni mår bättre än jag
TJAO


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan alltid kolla rederiet på youtube om du inte har nått för dej.. Alla 318 avsnitt finns där :)

2010-08-08 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0