Lite kort dårå

Från och med nu kallar jag bebisen i magen för Bellman. Den ska inte heta det, men det är roligt.

Idag känns livet lite ljusare. Har varit på benen och tänkte fortsätta vara det några timmar till. Huvudet är som det är, men resten av kroppen känns hyfsat i fas denna dag. Wallboms och andra vänner ska förgylla min kväll så jag tänkte fatta mig kort här.

En grej till bara. Mammakläder, herregud! Fyfanken vad fult det är. Apåråpå mamma så har hon fällt två konstiga kommentarer idag. 1 Vi pratar om att man kan bli steril om man har datorn i knäet, vilket Petter hade, mamma säger "Men Johanna har ju så lätt att bli gravid så du kan ju få ett barn av henne" 2 Vi diskuterar alkohol och mamma frågar om jag vill ha ett glas vin, sen kommer hon sig själv och säger "Nej just det, du är ju full"

Om ni minns det inlägget jag skrev för några månader sen om att jag var "Den oplanerade" Jag läste det förut och funderade på om mitt barn kommer skriva ett blogginlägg om att den var oplanerad, om sidådär 19 år. Då kommer jag krama Bellman och säga som min mamma sa "Men du var sååååååååå välkommen och önskad"

Jaja, inte så kortfattat. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0