Jävla skit, rent ut sagt

Idag firar jag och min huvudvärk 4 veckor tillsammans. Ny läkartid och förmodligen ny sjukskrivning. Ett mycket sorgligt konstaterande är att jag förmodligen inte kan följa med till Irland. Jag och Bmalin pratade precis och kom fram till att det var bättre att tänka realistiskt och inte "Ja men allt ordnar sig där" Jag har helt enkelt för ont i huvud och kropp och kommer inte ur sängen vissa dagar. Fan fan fan. Jag vill så gärna åka. Vi ger det några dagar till, huvud hela dig.

Jag vill ju kunna glädja mig åt att magen växer och se fram emot allt fint som kommer bli. Det blir så svårt att fokusera på det som är bra, när jag har så JÄVLA ont! Jag säger det igen, fan fan fan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad jobbigt för dig. Skulle gärna byta med dig, jag som inte är gravid. Måste kännas skit när man kanske redan är orolig för den lille i magen att samtidigt ha så ont själv... Usch stackare =(

2010-08-27 @ 11:54:47
Postat av: Anonym

alltså, jag vill ju inte ha huvudvärk, men så att du slipper menar jag =)

2010-08-27 @ 11:55:26
Postat av: din sthlmsvän...

Skrutts! har nog inte riktigt förstått att de är så här illa däran med lilla huvudet. Håller tummarna för att de blir bra snart!

Saknar dig så mkt här uppe att du anar inte. En virrpanna i denna stad är för lite, dvs du behövs här!

OK ringde nyligen så de blir läkarmässa för mig. Synd att du inte är med.

2010-08-28 @ 15:54:54
Postat av: Johanna

Saknar dig med! Lycka till med "OK" HAHA!

2010-08-28 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0