Jag har blivit tjocko

En hälsning från sjukstugan, där febern nästan är borta men där huvudvärken plågar som helveteseldar. Inte för att jag vet hur det känns men, typ så kanske. Nu är jag mitt inne i en värktablettsfungerande timma, så jag passar på att skriva.

Jag har blivit lite tjock nu. Inte mycket, men lite. Det är befogat att kalla mig tjocko och jag förstår att folk som inte känner till graviditeten kan misstänka spår av silikon i mina bröst. Några bröstbilder tänkte jag väl inte bjuda på, men kanske en liten magbild. Nu vill jag ursäkta att mina trosor syns på bilden och att byxorna hänger. Förklaringen är den att jag var så jävla dum när jag var i Stockholm sist och köpte ett par shorts i två storlekar för stort. Jag tänkte att jag skulle växa i dom, men när FAN använder man shorts på vintern? Jag skyller detta på förvirring. Har hört att det är ett vanligt graviditetssymptom. Men, jag använder dom ändå, bara för att det inte ska kännas som bortkastade pengar. För några veckor sedan tappade jag byxorna på stan, mitt bland allt folk. Men det är en annan historia. Om ni inte tror mig kan ni fråga Petter Kroon, Anna Morris och Bmalen.

Jaja, här är en magbild.


Kommentarer
Postat av: R

lilla pyret! mycket fascinerande det där :)

2010-08-11 @ 03:10:33
Postat av: Amanda

åh<3

2010-08-11 @ 08:54:36
URL: http://harryochmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen mage att snacka om! Du ser ju smal ut! Inget illa ment :)

2010-08-11 @ 11:43:43
Postat av: BMalen

Fyfan vad tjock du har blivit idiot

2010-08-11 @ 11:54:03
Postat av: Johanna

Eh?

2010-08-11 @ 19:57:59
Postat av: Anonym

det syns ju inget..

2010-08-12 @ 13:43:30
Postat av: Johanna

Vet inte om det är dryga kommentarer här? Okej, förlåt att jag lade ut en magbild. FÖRLÅT att jag inte är tjockare. Jag tycker att det syns och ni vet väl inte hur jag såg ut innan. Nej, just det.

2010-08-12 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0