Denna helvetesdag

Jag ska nog döpa om den här bloggen till smärtbloggen.blogg.se, det är ju nästan bara det jag skriver om nu för tiden. Men, det är det mina dagar handlar om numera. Jag har så fruktansvärt ont i huvudet och snart har det gått 4 jävla veckor sedan det började. Idag, denna helvetesdag, har det gjort så ont att jag funderade sätta en kniv i benet, för att kunna fokusera på någon annan smärta. Inga tabletter får jag ta och hur gärna jag än skulle vilja kan jag ju faktiskt inte hugga av det. Huvudlösa morsan. Jag tackar ja.

Jag tycker aldrig synd om mig själv, aldrig. Och jag hatar när folk säger att det är synd om mig. Men, idag. Denna helvetesdag, så tycker jag synd om mig. Aj aj aj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0