Snubbeltrubbel och moderater

Drak mig baklänges, det vart snubbeltubbel i Sörby inatt. Jag kommer aldrig sluta skratta. Eddie halkade på en isfläck, for ner och låg raklång på marken. Mitt liv är numera komplett, för det var fanimig det roligaste. Att undvika hala isfläckar fick nog Eddie inte lära sig på ishögskolan.

Jag är lite arg. Ett gäng från det Moderata ungdomsförbundet besöker Karro idag. Hela huvudbyggnaden dräller av pantade konserver. Jag har blivit stoppad tre gånger och jag har sagt "Moderatjävel" , "Men NEJ" , "Med guldglidmedel då eller?" De erbjöd nämligen kondomer (varför?) Bestemalen höll på att garva ihjäl sig åt "guldglidmedel"-attacken och de avdankade låtsasgubbarna tryckte en kondom i handen på henne. Vi blåste upp den för att kolla om det var guld. Men, det visar sig att moderaterna använder samma skydd som sina "undersåtar", intressant.

Jaha, då var skolan slut och nu ska jag sticka från bibloteket.
TJAO


Kommentarer
Postat av: bellebää

jag hatar mitt liv för att jag inte var med när han ramla

2009-03-11 @ 18:19:22
Postat av: johanna

HAH

2009-03-11 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0