Skolan

Har repat med teatrarna idag. Blev lite blyg när jag skulle säga mina repliker och var väl inte direkt imponerad av min egen insats. Men, ingen topp dag idag. Jag somnade klockan 4 efter att ha kollat på "Sjunde Himlen" i timtal och blev väckt av byggjobbarna klockan 6.

Förresten, en grej! Tjejen som dagligen lämnar 2-3 taskiga och kränkade kommentarer till Nakeddays, jag vet vem du är. Fått reda på det igenom din IP och lite förfrågningar. Nu kanske du kan sluta, för jag tar ändå alltid bort det du skriver och... så blir det ju lite pinsamt för dig nu om du fortsätter att le och fjäska IRL som du hitills gjort. 
Du slutar, jag låter bli att lämna ut dig. Bra då säger vi så.

Nu ska jag dansa med dansarna!
TJAO

Kommentarer
Postat av: Mamma W

På henne/honom bara!!!!!!!!!!!

2009-03-24 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0