Pissebob ger tillbaka

När jag och Max var i Göteborg i början av Februari så hände det en liten grej som gjorde att jag blev lite av en "Pissebob". Idag i matsalen hände det en till grej. Jag hade på mig ljusbeiga byxor och satt frifdullt och drack citronjuice. Jag spillde ut halva glaset just där på byxorna man inte vill spilla. Max säger högt "Pissebob har gjort det igen, hon kan inte hålla sig torr" Detta, är så taskigt att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Men jag har en ide.

På söndag tänkte jag gå till Wadköping och kolla på "Karolinska skolans army of Country..och folkmusik" Där Max ingår. Jag ska natten till söndagen gå runt i Wadköping och sätta upp lappar. På lapparna ska det vara en stor bild på Max och sedan ska det stå som överskrift "Max Wallbom har hittat sig själv hos Jehova" Sen ska det stå lite välvalda bibelcitat, Max hem/mobilnummer/adress och sedan ett citat - Max 18 "Jag mår äntligen bra nu".
Ska bli jävligt kul.


Kommentarer
Postat av: Mamma W

Jag kan hjälpa dig att kopiera lapparna på jobbet....

2009-03-19 @ 18:49:57
Postat av: Johanna

Perfeekt!

2009-03-19 @ 22:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0