NEHE!

Jag vet inte vem jag ska skylla på. Eller vem jag ska slå. Det är ju ingen vår idag? Jävlarns.

Det var en kvinna från konserthuset som ringde och väckte mig förut. Lite tidigare detta år satte ju jag upp afficher för en Robert Wells-konsert som går av stapeln i Maj. Sådär överdrivet många affischer blev inte uppsatta. Kanske 1 eller 2 och sedan slängde jag resten. Nu, NU ringer hon och vill ha tillbaka affischerna som inte jag satt upp. Då får hon gå och leta på något pappersbruk, för jag har de då inte kvar.
-  Har du inga kvar, nehe, så du satte upp alla affischer?
-  Eh, ja. Sa du inte att jag skulle det?
-  Okej, mycket bra Johanna. Tack för hjälpen.

Det roliga är att den affichen som jag satte upp på stortorget, har någon klottrat Bög på.

Skola nu!
TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0