My grandpaah is an iiirish musician

Imorgon kväll ska jag ut på puben med Morfar och Bestemalen och fira St patricks day (Irlands nationaldag) med öl och irländsk musik. Jag tror det är morfars gamla band som spelar. Jag har hört dem förut och de är faktiskt riktigt bra! 
Jag ska försöka få Morfar att bjuda mig och Bestemalen hela kvällen så nu ska jag ägna resten kvällen till att fundera ut hur jag ska gå tillväga för att få det att gå igenom.

Förresten 1, idag träffade jag en riktig älgtjur. Det ni.

Förresten 2, Lunchkonserten gick prima!


Sjunde himlen och kaffe nu.
TJAO


Kommentarer
Postat av: Eddie

Ett lo-djur!

2009-03-18 @ 23:04:51
Postat av: Johanna

Jag gillar mer brittisk sjuk humor

2009-03-19 @ 07:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0