Lite fel

Det kommer fram en man och hälsar.
Morfar - This is my daughter Johanna
Mamma - No I am
Bestemalen (tyst) - Hahah
Morfar - Johanna, John here is from Ireland. He's also a Banjoplayer.
Jag - Jaha vad kul
Morfar - Han pratar Engelska Johanna
Bestemalen (tyst) - Haha
Jag - Okej. My name is Johanna Hello Hello.
Mannen kollar lite konstigt, säger "Bye" och går.

Kanske ser detta inte så kul ut i skrift, men det är ett underverk att vi överlevde den skrattattacken som följde.

Jag har tråkigt, mycket tråkigt och jag hittar ingen.
TJAO

Kommentarer
Postat av: Morfar

Det var mycket roligt att du och Malin var med igår. Nästa gång får du öva lite Engelska Johanna. Nu får vi hitta en dag vi kan spela tillsammans! Ha det bra Kram Morfar

2009-03-20 @ 10:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0