Lite B ?

Jag vet en tjej som inte kan säga bokstaven M. Idag hörde jag henne säga "Jag har ont i bagen" och när hon skulle ringa sin mamma sa hon "Hej Bamma" Cilla har också lagt märke till detta och då Bsägartjejen är en kompis till oss är det helt okej att skratta åt henne. Så, HAHAHA

Och, för fan Cilla för din jävla kommentar. Det var ju inte på riktigt jag hade plockat blommorna, och om de varit sant. Tror du att jag hade brytt mig om det faktum att blommorna var från grannarnas rabatt? Rabatt, ? är det samma ord som rabatt i affären? Rabatt, rabatt.. smakar lite på ordet... heter det så?

Ut på promenix nu


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det är samma ord, fast inte samma innebörd baby<3

2009-03-31 @ 11:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0