Kan inte sova

Jag har sovit för mycket denna vecka. Denna övertid av sömn resulterar nu i att jag är jättepigg, när jag verkligen måste sova. Jag har kollat på Vänner, Andra avenyn och Sjunde himlen men inget gör mig trött. Damn it

Imorgon efter skolan ska jag träffa Bestemalen. Vi har slagit rekord i tid utan att se varandra. 6 dagar närmare bestämt. Kanske vissa skulle tycka det vore lite skönt att slippa se en person man dagligen umgicks med, men icke. Bestemalens närvaro är som Philadelphiaosten på digistivekexet., förgyllande.

O helvete vad rädd jag blev! Petter skrek precis jättehögt! Jag lovar, jag hoppade upp i taket av rädsla! Jag ropade till honom vad i hela friden han höll på med. Eller jag ropade "Vad i helvete gör du?" Han sa att han haft en mardröm. Fan, han höll på att skrämma livet ur mig...

Jag har börjar älska kaffe nu, så jag tycker inte längre att kaffe är för amatörer. Bara så ni vet. Men stannar ni däremot framför rött ljus, då är ni Big Fucking Amateurs, suckers!


TJAOO =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0