"Jagärdensköna-typen"

Jag har kommit på en grej som jag stör mig på rätt mycket. Det är när folk kör med självironi på ett felaktigt sätt. 
När jag tänker efter tror jag att det var jag och Max som kom på en benämning - "Jagärdensköna-typen"

Typ såhär kan ett typiskt "Jagärdensköna-typen" blogginlägg se ut
"Aaaa Idag kom jag försent till bussen HAHA (ÄR NÅGON FÖRVÅNAD? inte jag iallafall!!!!) Sen skulle jag köpa kaffe och SJÄLVKLART spillde jag IDAG IGEN (Någon som trodde något annat?hahaha) Jag och Polly skulle sedan till stallet och jag kunde inte sitta still, det kan jag aldrig höhö! I helgen blireee supa. Paula tycker att jag ska ta det lite lugnare denna gång, vad säger ni andraaa HAH"

Ni fattar? Så jävla oskönt!

Om ni är "Jagärdensköna-typen" och trivs med det tycker jag ni ska fortsätta med det, för jag kan ju ha fel. Ni kanske är jättesköna och så, egentligen...

Observera att "Polly" och "Paula" inte finns på riktigt.

Kommentarer
Postat av: ****ELSER****

toppen :D "jagärdensköna-typen"

2009-03-03 @ 15:51:35
URL: http://elser.blogg.se/
Postat av: Addiee

haha klockrent skrivet!

2009-03-03 @ 17:06:08
Postat av: en snokare

Haha, du har så rätt. Jag kände en sån tjej som typ ansträngde sig för att att komma försent varje dag och sedan skämta om det som fan sen.

2009-03-03 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0