Jag är 15 år jag heter Ellinor och som ni förstår... (bert alltså)

När jag kom hem förut så mötte jag Petter utanför huset. Jag gav lillen en kram sådär lite sött. Då säger jäveln
- Vad liten du ser ut Johanna, typ som 15.
Jag gav han fingret sådär coolt som bara jag kan göra. En BobBackAttack

Nu ska jag snart ut på en rök och knalla till Sörby Pizzerian. Jag ska handla ett "Gott och blandat" och ett såntdär papptuggummi med lakritssmak. En kvart kvar till Beck, jag hinner!

Bestemalen ringde nu. Hon var hos Fastberg och jag bad att få prata med honom. Jag sa åt den hes-sjungande fnittersparveln att sluta ligga med henne så mycket. Inte bra att ligga och hålla på, det vet ju alla. Men de skulle tydligen ligga nu. Så ja, hoppas det blir bra då...Ja, hm ja

Nu har ju Beck börjat, måste springa till kiosken.
TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0