Inspiration from good old Musicals

Jag och Jennstig ville hitta lite inspiration till våran kommande musikalfilm. Jag tjatade lite på bas-magnus att få L.I.F.E-musikaldvdn. Han gav tillslut med sig och Jennstig och jag slog oss ner för att kolla deras dokumentationsfilm. Den var skitbra! Det roligaste var : Jag citerar

"Jag fungerar lite som en mentor för folket i min klass, rör du mig en gång till ska jag fan sparka in pungen på dig! Man vill ju bli sedd med Eddie Lövholm Eriksson, jag tycker gruppen fungerar bra kring dethär. Det är bara roligt att jag kan hjälpa mina klasskompisar. Självklart måste jag också ryta till ibland, det är inget jag gillar men jag har ju inte valt den här ledarrollen, Man vill ju bli sedd med Eddie Lövholm Eriksson och då får man ta att lägre stående individer försöker gratisäta från mig"


Jag har snott med mig Dvd:n hem så till kvällsunderhållning ska jag kolla på L.I.F.E musikalen. YES mycket roligt!

Jag har även köpt balklänning, lägger upp bild på den senare!


Kommentarer
Postat av: Eddie

HAH! Awesome!

2009-03-23 @ 18:47:08
URL: http://roockpoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0