Det ringer, jag svarar och det är min idols pappa

Jag -  Hallå det är Johanna
Telefonen - Ja, hej. Det var Wolfgang Dorsin här. Har du Mikael Kroon där?
Jag (chockad) - Ja han kommer här....hejdå

Sen gömde jag och Petter oss och tjuvlyssnade på samtalet. Självklart är detta urtöntigt men vi tyckte det var kul. När Petter skrev en lapp som det stod "Fråga om de ska spela in mer Grotesco!" skrattade jag så högt att Mamma hittade oss och sa att vi skulle skärpa till oss. Jag skärpte till mig och gick tillbaka till mitt rum, men Petter lyfte på luren och sa "Oj förlåt" tre gånger. Bara för att?


(kanske lite överdrivet att han skulle vara min idol, men Sveriges roligaste man)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0