You're fucking worst

Vi gick till O'learys och drack lite öl (EN). Dea, jag, Deas syrra, Deas syrras ragg och hans brorsa. Deas syrras ragg var det inget fel på men fyvalinge, hans brorsa var det sjukaste jag varit med om på år och decenier.
Deas syrras raggs brorsa - Vad håller du på med för musik då?
Jag - Hm, jag är typ sångerska kan man väl säga.
Dsrb - Okej, är du proffs eller?
Jag - Njae, vill jag väl inte påstå eller vad menar du?
Dsrb - Alltså. Horor är ju typ proffs, de får betalt liksom. Och är man slampa är man liksom inte proffsig.
Dea - Men vafan...
Jag - Okej...
Sen började han jämföra franska och spanska fittor. Alltså, jag finner inga ord. Det var den sämsta människan jag mött.

Nu har jag tagit in lite apelsiner på rummet som jag ska pressa apelsinjucie av, gott!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D Dsrb!



han va galeee

ses snart!

2009-03-23 @ 08:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0