Lunchkonsert

Idag kom jag in i "Klubben" (där vi har musik) efter att jag hade ätit lunch. Jag ser Max stå med en penna och kluddra på ett papper som satt på dörren. Jag kollar närmare och ser att han för glatta livet kryssar över mitt ansikte på våran Luchkonsertaffisch. "Haha, jag har målat över dig Bob! Du är inte med längre" Säger han när han upptäckt mig.

Iallafall. Lunchkonsert är det på onsdag i "Klubben" Ca 13:00! Kom kom kom!

Det blir lite låtar av Queen, Edguy, Sting och någon Morrisson. Kommer bli grymt.

Imorgon ja. Då är det ett annan lunchkonsert. Jag och Max ska spela "Save me" och "Wildwoodflower" och kanske någon mer. Detta utspelar sig på cafe "Mummel och mums" In på stadsbiblan, gå rakt, upp för en trappa and there you go! Det finns (dyrt) fika att köpa, men jag kan bjuda alla! Klockan 12:00 Kom kom kom!



Kommentarer
Postat av: Follefille

Snygg bild! Är du blond igen?

2009-03-16 @ 21:16:14
Postat av: Johannabob

Vem är follefille? Och, ja jag är blond igen ja

2009-03-16 @ 21:18:41
Postat av: Max

Vad fan har du på dig?

2009-03-16 @ 21:21:58
Postat av: johanna

Ja, jag har då inget FUL ny skinnjacka som en viss annan Fitt Wallbom

2009-03-16 @ 21:26:33
Postat av: Mamma W

Fy f-n vad jobbiga ni är!

2009-03-16 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0