Bob i kvällen

Jag åkte in till staden och hängde med Bestemalen på vårat nyfunna favoritställe. En trappa i kompassen. Vi funderade på om det är ett horuppplock, för det var inte lite män som sa saker som "Sitter ni bra där tjejer?" och "Får vi plats" Vi kanske ska byta ställe, kanske.

Sedan åkte jag till Eddie och Elena lägenhet. Jag och Elena gick ut och promenixa lite i mörkret och hade massvis med härligt snack. Vilken underbart härlig tjej hon är, Elena! Vi satt och kedjade på en bänk i en och en halv timma och sedan kom Eddie och Tysken ut och pratade lite. En bra kväll yes!

Nu när jag kom hem blev jag påmind om ett jävlaskitasröv-pm jag måste skriva till Svenska B nationella. Funderar faktiskt rätt hårt på att hoppa av skolan på stört och kanske börja jobba idiellt som Eddies sekreterare, eller något. Hmm jo det blir nog så.

Dusch
TJAO

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh Bob :)

2009-03-18 @ 18:31:36
URL: http://finest.se/elenaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0